Thursday 17 March 2011

Sesi Kenal-kenal

Assalamualaikum...

eh eh..baru perasan...blog yang ini lain sikit..tempat edit-edit ni...cantik betul (kenapa yang lama tak macam ni) *monyok* ...macam mana nak buat ek?

oklah...tak apa...

nama saya Nursyazwani bt Murizan...panggil Sha pun dah ok... *senyum*

ermmm...nak share la sikit pengalaman diet nih..

dulu penah follow diet ni..memang sangat-sangat berkesan..tapi sayangnya..hanya separuh jalan...tak patut kan...tapi sempat gak la hilang dekat 20kg...terbaik lah!

now..berat badan dah makin naik...puncanya...hari tu sakit..sampai pucat-pucat muka..makanya..lepas daripada itu..terus lah tak diet..haih~~

sebelum mula diet..korang kena tengok dan baca blog ini sampai habis...
ade 2 blog yang korang boleh rujuk...
1- sifu terbaik...Dzul
2-kakak terbest...Myoliza

lepas korang dah habis baca...dah khatam...baru boleh mula diet..

tapi kalau ikut aku...aku akan bermula terus dengan kawal menu...sebabnya aku memang dah baca 2 blog tu...cuma sejak tak diet hari tu..aku abaikan aje...ish ish ish...tak bagus betul lah...

so cukup untuk hari ini...nanti aku akan update...hari isnin..beserta menunya sekali...

No comments:

Post a Comment